PYTANIA I ODPOWIEDZI

MOJE ZAMÓWIENIE I INFORMACJE

Jak złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia zapoznaj się z produktami dostępnymi w naszym sklepie. Dodaj wybrane towary do koszyka, a następnie otwórz Koszyk (ikonka w prawym górnym rogu ekranu) i przejdź do kasy. Zostaniesz tam jeszcze poproszony o podanie adresu dostawy, wybranie metody doręczenia zakupów i określenie sposobu, w jaki zapłacisz za składane zamówienie. Po wypełnieniu tych pól i kliknięciu przycisku „Zapłać” zamówienie zostanie złożone.

 

Jak wymienić punkty VITAY na nagrody?

Punkty zgromadzone na karcie VITAY umożliwiają otrzymanie nagród bezpośrednio na stacjach paliw ORLEN, a także obniżenie cen produktów na stronie Sklepu Internetowego www.vitay.pl nawet do 1 zł. W celu skorzystania z takich rabatów:

  1. zaloguj się na stronie vitay.pl korzystając z adresu email i hasła, których używasz w programie lojalnościowym VITAY
  2. wybierz produkty, które Cię interesują i dodaj je do koszyka
  3. otwórz koszyk i skorzystaj z suwaka, dzięki któremu zdecydujesz jaką liczbę punktów przeznaczysz na zamówienie (w ten sposób określisz wysokość rabatu, który otrzymasz)
  4. złóż zamówienie

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, nie przyjmujemy zamówień przez telefon. Prosimy o składanie zamówień w sklepie online.

 

Jak przeznaczyć punkty z karty Vitay na cele charytatywne?

Żeby wymienić punkty z karty VITAY na cele charytatywne, wystarczy w sklepie vitay.pl dokonać wyboru celu z kategorii „Fundacja ORLEN” ( https://www.vitay.pl/fundacja-orlen), dodać go do koszyka i sfinalizować przekazanie punktów.

 

Czy mogę anulować zamówienie?

W chwili obecnej prosimy o przemyślane zakupy. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania przez klienta.

 

Czy mogę zmienić zamówienie?

Prosimy o przemyślane zakupy. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzania do niego zmian.

 

Jak otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Żeby otrzymać fakturę VAT, w trakcie składania zamówienia należy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać fakturę” i w wyświetlonym formularzu podać odpowiednie dane.

 

Gdzie znajdę fakturę VAT do zamówienia?

Po wystawieniu faktury wyślemy do Ciebie email z linkiem pozwalającym na pobranie faktury VAT. Dodatkowo, jeśli przed złożeniem zamówienia, zalogowałeś się na swoje konto użytkownika, link do faktury VAT będzie dostępny na ekranie z historią Twojego zamówienia (w części „Moje konto”).

 

Czy na fakturze znajdą się informacje o punktach, którymi rabatuję zamówienie?

Na fakturze wystawianej do zamówienia znajdują się informacje o kwotach regulowanych w złotówkach. Informacje o punktach można znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto na stronie https://program.vitay.pl.

 

Jaki jest status mojego zamówienia?

Historia Twoich zamówień wraz z informacją o statusach jest dostępna po zalogowaniu na swoje konto użytkownika w zakładce „Moje zamówienia”. Dodatkowo informację o każdej zmianie statusu wysyłamy na adres email, który podałeś przy zamówieniu. Prosimy więc o śledzenie korespondencji mailowej (ważne szczególnie dla osób, które zdecydowały się za złożenie zamówienia bez wcześniejszego logowania).

 

Moje zamówienie zostało anulowane. Co mam zrobić?

Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane po dokonaniu płatności, zwrócimy Tobie wpłacone pieniądze i wydane punkty VITAY. Jeśli zamówienie zostało anulowane przed dokonaniem płatności, można spróbować złożyć je jeszcze raz.

 

Moje zamówienie zostało anulowane. Kiedy otrzymam zwrot punktów i pieniędzy?

Należność zostaje zwrócona niezwłocznie po anulowaniu zamówienia, w terminie nie przekraczającym 14 dni.

W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze za anulowane zamówienie?

Zwrot nastąpi tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone.

 

Dostałem inny towar niż zamówiłem. Co zrobić?

Jeśli produkty, które otrzymałeś, nie są zgodne z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536). Jeśli tylko zamawiane produkty będą nadal dostępne, dokonamy wymiany towaru.

 

 

INFORMACJE O PRODUKCIE

Czy wszystkie produkty wyświetlane w sklepie można rabatować punktami VITAY?

Tak, wszystkie produkty dostępne w sklepie vitay.pl podlegają rabatowaniu punktami VITAY.

 

Czy każdy produkt wyświetlany w sklepie jest aktualnie dostępny?

Na stronie internetowej wyświetlane są wszystkie produkty z aktualnego Katalogu VITAY. Niektóre z nich są jednak oznaczone etykietą „dostępne wkrótce” - tych obecnie zamawiać chwilowo nie można.

 

Czy za produkty Fundacji Orlen mogę zapłacić przelewem online?

W sklepie vitay.pl za produkty Fundacji Orlen można płacić wyłącznie punktami VITAY. Jeśli jednak chcesz wesprzeć działania Fundacji, możesz skorzystać z informacji dostępnych na stronie fundacja.orlen.pl.

 

DOSTAWA

Jakie formy dostawy są dostępne w sklepie vitay.pl?

Produkty tradycyjne dostarczamy do Klientów Kurierem.

 

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Koszt przesyłki wynosi 14,99 zł, przy czym zamówienia o wartości powyżej 199 zł (po uwzględnieniu ewentualnych rabatów) dostarczamy bezpłatnie

 

Czy w sklepie jest dostępna darmowa dostawa zamówionych produktów?

Tak, jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 199 zł (po uwzględnieniu ewentualnych rabatów), dostawa będzie darmowa.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Średni czas realizacji zamówień to od 2 do 5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu.

 

Czy jest możliwość złożenia zamówienia z wysyłką za granicę?

Aktualnie produkty zakupione w sklepie vitay.pl wysyłamy tylko na terenie Polski.

 

Nie odebrałem przesyłki od Kuriera. Co teraz?

Kurier próbuje doręczyć przesyłkę dwukrotnie. Jeśli paczka nie zostanie odebrana, zostanie ona odesłana do centrum logistycznego, z którego trafi do naszego magazynu.

 

 

PŁATNOŚCI

Jakie metody płatności są dostępne w sklepie vitay.pl?

Zamówienia składane w sklepie Vitay.pl można opłacić przez:

  • Płatności online (szybkie przelewy internetowe, płatność kartą kredytową, Blik, GooglePay) poprzez serwis Przelewy24.
  • Płatność przy odbiorze czyli płatność gotówką przekazywana kurierowi przy odbiorze paczki. Uwaga: opcja „płatność przy odbiorze” dostępna wyłącznie dla klientów zalogowanych, którzy jako formę dostawy wybiorą kuriera, a wartość zamówienia po obniżeniu ceny punktami nie przekracza wartości 7.000 zł brutto.

 

Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze towaru?

Z płatności „przy odbiorze” mogą korzystać klienci, którzy przed dokonaniem zamówienia zalogowali się na swoje konto użytkownika. Płatność „przy odbiorze” jest dostępna przy zamówieniach dostarczanych kurierem i których wartość po obniżeniu ceny punktami nie przekracza wartości 7.000 zł brutto.

 

Czy można zmienić formę płatności po dokonaniu zamówienia?

Niestety, nie ma możliwości zmiany wybranej metody płatności.

 

Na jaki numer konta mogę zrobić przelew za zamówienie?

Prosimy o opłacanie zamówień przez serwis Przelewy24. Link do płatności pojawia się na ekranie zaraz po dokonaniu zamówienia. Płatności przelewem tradycyjnym w tej chwili niestety nie obsługujemy.

 

Nie udało mi się zapłacić za zamówienie. Co teraz?

Prosimy o ponowne złożenie zamówienia.

 

MOJE KONTO

Jak założyć konto w sklepie vitay.pl?

W celu założenia konta w sklepie vitay.pl wypełnij formularz dostępny pod adresem

https://www.vitay.pl/customer/account/login/

 

Co zrobić, żeby skorzystać z punktów VITAY?

Punkty VITAY pozwalają na zamawianie produktów z naszego katalogu nawet za 1 zł! W celu skorzystania z tak atrakcyjnych rabatów:

  1. Zaloguj się w naszym sklepie i połącz konto w sklepie z kontem programu lojalnościowego VITAY (więcej informacji TUTAJ)
  2. Dodaj produkty do koszyka
  3. Otwórz koszyk i skorzystaj z „suwaka”, w którym zdecydujesz, ile punktów chcesz przeznaczyć na to zamówienie.

Uwaga: wysokość ostatecznego rabatu zależy od liczby punktów, którą zgromadziłeś na koncie.

 

Mam już konto w programie lojalnościowym VITAY. Jak połączyć z nim konto w sklepie?

  • Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w sklepie, zaloguj się (https://www.vitay.pl/customer/account/login/) korzystając z adresu email i hasła do konta w programie lojalnościowym VITAY.
  • Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się (https://www.vitay.pl/customer/account/login/), a następnie na ekranie „Moje konto” kliknij w przycisk „Połącz konta”. W oknie, które się wyświetli podaj adres email, na które zostało założone konto w programie lojalnościowym i hasło. Następnie zaznacz pola pozwalające na synchronizację kont i gotowe!

 

Nie mam jeszcze konta w programie lojalnościowym VITAY. Jak założyć takie konto?

Wejdź na stronę https://program.vitay.pl/rejestracja.html i wypełnij formularz rejestracyjny. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Nie pamiętam hasła do konta w sklepie vitay.pl. Co zrobić?

Zachęcamy do skorzystania z funkcji „Przypomnij hasło” dostępnej na stronie https://www.vitay.pl/customer/account/forgotpassword/. Prosimy podać tam adres email, na który było zakładane konto. Wyślemy wiadomość z linkiem, który pozwoli na zmianę hasła. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536)

 

Nie pamiętam hasła do konta w programie lojalnościowym VITAY. Co zrobić?

Zachęcamy do skorzystania z funkcji „Przypomnij hasło” dostępnej na stronie https://program.vitay.pl/nie-pamietam-hasla.html. Prosimy podać tam adres email, na który było zakładane konto. Wyślemy wiadomość z linkiem, który pozwoli na zmianę hasła. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Jak zmienić adres email do swojego konta w sklepie vitay.pl?

Ze względów bezpieczeństwa adresu email nie można zmienić samodzielnie. W tej sprawie prosimy kontaktować się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536). Konsultant zweryfikuje Twoje dane i jeśli będzie to możliwe, wprowadzi nowy adres e-mail.

 

Chcę aktywować konto założone w sklepie vitay.pl, ale nie wiem jak to zrobić.

Prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Moje konto jest zablokowane. Co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Jak mogę usunąć moje konto z serwisu vitay.pl?

Prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

 

PROGRAM VITAY

Co to jest program VITAY?

Program VITAY to program lojalnościowy, który PKN Orlen uruchomił z myślą o swoich klientach. Klienci, którzy przystąpili do programu, za zakupy na stacjach paliw ORLEN otrzymują punkty, które następnie wymieniają na bardzo atrakcyjne rabaty w sklepie VITAY.pl.

 

Jak dołączyć do programu VITAY?

W celu dołączenia do programu VITAY wystarczy utworzyć konto na stronie program.vitay.pl lub wyrobić kartę VITAY na stacji paliw ORLEN.

 

Jak założyć / wyrobić kartę VITAY?

W celu założenia karty VITAY:

  • dokonaj zakupu za minimum 1 zł na stacji paliw ORLEN oznaczonej logo VITAY
  • odbierz kartę VITAY od pracownika stacji a wraz z nią 200 pkt powitalnych
  • zarejestruj swoją kartę VITAY na stacji paliw ORLEN lub na vitay.pl

 

Jak zarejestrować kartę VITAY?

W celu zarejestrowania karty wypełnij formularz dostępny na stronie https://program.vitay.pl/dane-karty.html

 

Jak połączyć karty VITAY?

W celu połączenia dwóch lub więcej kart VITAY (czyli przepisania punktów z jednej karty na drugą) prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Gdzie jest kod bezpieczeństwa na karcie Vitay

Jednorazowy kod PIN jest nadrukowany na rewersie karty VITAY, pod zdrapką. Uwaga: w starszych kartach PIN nie występował.

 

Jak zamówić dodatkowe karty Vitay

Dodatkowe karty można zamówić na stronie https://program.vitay.pl lub kontaktując się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Jak zbierać punkty VITAY?

Punkty VITAY otrzymujesz za zakupy na stacjach paliw ORLEN. Musisz tylko pamiętać, by przed dokonaniem płatności podać kasjerowi numer swojej karty VITAY. Więcej o możliwościach zbierania punktów publikujemy na stronie https://program.vitay.pl/strona_informacyjna

 

Czy punkty VITAY można wymienić na paliwo?

Punkty VITAY można wymienić na rabat paliwowy na stacjach paliw ORLEN.

 

Co można dostać za punkty VITAY?

Punkty VITAY pozwalają na uzyskanie bardzo atrakcyjnych rabatów na produkty w sklepie vitay.pl. Jeśli zgromadzisz odpowiednio dużo punktów, nawet najdroższe produkty z naszego katalogu kupisz za 1 zł.

Pamiętaj, że punkty VITAY możesz przeznaczyć także na cele charytatywne Fundacji Orlen!

 

Czy punkty VITAY przepadają?

Punkty zachowują ważność przez okres 3 lat od dnia dodania ich do Salda Punktowego z zastrzeżeniem dokonania przez Uczestnika co najmniej jednej transakcji zasilającej Saldo Punktowe, w okresie kolejnych 12 miesięcy, licząc od daty ostatniego użycia którejkolwiek z Kart VITAY na Stacji Paliw. Punkty nie wykorzystane przez okres 3 lat od dnia ich dodania do Salda Punktowego, z zastrzeżeniem dokonywania przez Uczestnika co najmniej jednej transakcji zasilającej Saldo Punktowe w okresie, o którym mowa powyżej, wygasają. W przypadku braku choćby jednego zasilenia Salda Punktowego przez okres kolejnych 12 miesięcy, licząc od daty ostatniego użycia którejkolwiek z Kart VITAY, Karta VITAY traci status aktywny, a Punkty niewykorzystane przez Uczestnika w ciągu tego czasu wygasają.

 

Ile punktów VITAY otrzymuję za litr paliwa?

Sposób naliczania punktów jest przedstawiony na stronie programu lojalnościowego VITAY: https://program.vitay.pl/zbieraj-punkty/promocje-punktowe.html

 

 

Jak sprawdzić ile mam punktów na karcie VITAY?

Liczbę punktów na karcie VITAY możesz sprawdzić:

  • w aplikacji mobilnej VITAY
  • po zalogowaniu w serwisie vitay.pl
  • po zalogowaniu w serwisie program.vitay.pl
  • oraz na całodobowej Infolinii Programu VITAY: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

 

Jak pobrać aplikację VITAY?

Aplikacja VITAY jest dostępna Sklepie Play (dla urządzeń korzystających z systemu Android) oraz w AppStore (dla urządzeń opartych o system iOS).

 

Jak usunąć konto VITAY?

W celu usunięcia konta VITAY prosimy o zalogowanie się w serwisie program.vitay.pl i skorzystać z przycisku „Usuń konto” umieszczonego w zakładce „Moje dane”. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536).

UWAGA: Powyższa akcja nie jest równoznaczna z rezygnacją z uczestnictwa w Programie Vitay (klient wciąż pozostaje Uczestnikiem i może gromadzić punkty oraz wymieniać je na nagrody dostępne na stacjach ORLEN).

 

 

Jak zrezygnować z udziału w programie lojalnościowym VITAY lub zgłosić jakiekolwiek inne żądanie RODO?

W celu rezygnacji z udziału w programie VITAY (usunięcie danych Uczestnika), zmiany danych osobowych lub innego żądania RODO o kontakt z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536) lub przesłanie pisemnego zgłoszenia do PKN ORLEN.

 

ZWROTY

Jaki jest czas na zwrot zamówienia?

Produkty zakupione w sklepie vitay.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.

 

Jak zwrócić zamówienie?

W celu dokonania zwrotu zamówienia należy:

  • skontaktować się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536)
  • lub odesłać zamówienie z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu

W jakim terminie otrzymam zwrot pieniędzy?

Należność zostaje zwrócona niezwłocznie po skutecznym przyjęciu zwrotu towaru. Maksymalny termin zwrotu należności nie przekracza 14 dni.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy po odstąpieniu od umowy?

Dla zamówień opłaconych online przez Przelewy24 zwrot nastąpi tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone.

Dla zamówień opłacanych przy odbiorze zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta dokonującego zwrotu, o ile takie konto zostało wskazane.

 

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamacje?

W celu złożenia reklamacji należy:

  • skontaktować się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536 (z tel. komórkowych 502 167 536)
  • lub odesłać reklamowany produkt z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacji.

 

Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?

Okres gwarancji zależy od producentów / dostawców poszczególnych produktów. Dlatego czas, w którym przyjmujemy reklamacje, jest zależny od konkretnego towaru.

Uwaga: reklamacja nie obejmuje wad, które powstały w wyniku niewłaściwego użytkowania produktów.

 

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Do rozpatrywania reklamacji przystępujemy niezwłocznie po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacji. Czas oczekiwania na wynik reklamacji jest sprawą indywidualną, ale zazwyczaj nie przekracza 30 dni.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy po przyjętej reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie:

  • dla zamówień opłaconych online przez Przelewy24 zwrot pieniędzy nastąpi tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone,
  • a dla zamówień opłacanych przy odbiorze zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, który reklamuje towar, o ile takie konto zostało wskazane.

 

To Top