ZWROTY i REKLAMACJE

 

ZWROTY

Jaki jest czas na zwrot zamówienia?

Produkty zakupione w sklepie ORLEN VITAY można zwrócić w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.

 

Jak zwrócić zamówienie?

W celu dokonania zwrotu zamówienia należy:

  • skontaktować się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536, 502 167 536; (opłata zgodna z taryfą operatora)
  • lub odesłać zamówienie z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu na adres wskazany w mailu załączonym do zamówienia:

    Magazyn RMA I-Terra

    Ul. Żytnia 71 (rampa 28-29)

    05-800 Pruszków

    LUB

    „RUCH” S.A.

    ul. Annopol 17A (Magazyn, Rampa 16)

    03-236 Warszawa

W jakim terminie otrzymam zwrot pieniędzy?

Należność zostaje zwrócona niezwłocznie po skutecznym przyjęciu zwrotu towaru. Maksymalny termin zwrotu należności nie przekracza 14 dni.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy po odstąpieniu od umowy?

Dla zamówień opłaconych online przez Przelewy24 zwrot nastąpi tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone.

Dla zamówień opłacanych przy odbiorze zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta dokonującego zwrotu, o ile takie konto zostało wskazane.

 

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamacje?

W celu złożenia reklamacji należy:

  • skontaktować się z naszym całodobowym Call Center: 801 167 536, 502 167 536 (opłata zgodna z taryfą operatora)
  • lub odesłać reklamowany produkt wraz z podaniem przyczyn reklamacji.

 

Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?

Reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową co do zasady można zgłosić w terminie 2 lat od daty dostarczenia towaru do klienta.

W przypadku niektórych towarów producent może udzielić gwarancji na okres przekraczający okres 2 lat. W przypadku takich towarów reklamacje będą przyjmowane odpowiednio dłużej i przekazywane gwarantowi do rozpatrzenia

 

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Do rozpatrywania reklamacji przystępujemy niezwłocznie po ich otrzymaniu. Czas oczekiwania na rozstrzygnięcie reklamacji jest nie dłuższy niż 14 dni, z zastrzeżeniem przypadków wymagających przeprowadzenia dodatkowych czynności, np. testów laboratoryjnych.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy po przyjętej reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie:

  • dla zamówień opłaconych online przez Przelewy24 zwrot pieniędzy nastąpi tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone,
  • a dla zamówień opłacanych przy odbiorze zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, który reklamuje towar, o ile takie konto zostało wskazane.

 

To Top