Olej silnikowy ORLEN OIL ULTOR PLUS 15W-40 20L

W magazynie
379,00 zł lub 75 600 pkt
Sprawdź jak duży rabat mogą zapewnić Ci punkty VITAY.
i
Oparty na najnowszej technologii NEO GUARD, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Masz Punkty VITAY? Wykorzystaj je!
Jeśli masz konto w programie lojalnościowym VITAY możesz je połączyć z kontem w naszym sklepie. Dzięki temu będziesz mógł wykorzystać zebrane punkty i zrabatować nimi wartość swoich zakupów.

Olej silnikowy ORLEN OIL ULTOR PLUS 15W-40 20L

ikona

NIEZRÓWNANY W EKSTREMALNYCH WARUNKACH

Oparty na najnowszej technologii NEO GUARD, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Gwarantuje: • maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach • czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie • stabilną jakość oleju • długą żywotność silnika • długie przebiegi między wymianami • ochronę środowiska naturalnego ZASTOSOWANIE: ORLEN OIL Ultor Plus 15W­40 przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I. Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.

Olej silnikowy
Opis
Producent Orlen Oil
Pojemność 20 L
klasa lepkości SAE 15W-­40
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 14,4 mm2/s
wskaźnik lepkości 139
temperatura zapłonu 228 °C
temperatura płynięcia ­-30 °C
liczba zasadowa TBN 11,2 mg KOH/g
popiół siarczanowy 1,4 %
odparowalność wg Noack'a 10,5 % (m/m)
Aprobaty MB­Approval 228.3 Volvo VDS­3 MACK EO­N, EOM Plus RENAULT RLD/RLD­2 CUMMINS CES 20078 MTU TYPE 2 DEUTZ DQC­III­10 TEDOM 258­3
Spełnia wymagania CUMMINS CES 20076/77 DAF IVECO DDC 93K215 MAN M3275­1 Scania CATERPILLAR ECF­2, ECF­1a AVIA ­ TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
To Top