Olej silnikowy ORLEN OIL ULTOR PROGRESS 10W-40 20L

W magazynie
419,00 zł lub 83 600 pkt
Sprawdź jak duży rabat mogą zapewnić Ci punkty VITAY.
i
Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro VI i Euro V.
Masz Punkty VITAY? Wykorzystaj je!
Jeśli masz konto w programie lojalnościowym VITAY możesz je połączyć z kontem w naszym sklepie. Dzięki temu będziesz mógł wykorzystać zebrane punkty i zrabatować nimi wartość swoich zakupów.

Olej silnikowy ORLEN OIL ULTOR PROGRESS 10W-40 20L

ikona

OLEJ DO SILNIKÓW WYSOKOPRĘŻNYCH

Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro VI i Euro V. Podstawowe zalety: • Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin • Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych temperaturach • Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją. • Bardzo dobre rozproszenie sadzy. • Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych. ZASTOSOWANIE: ORLEN OIL Ultor Progress zalecany jest do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów ­ tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro VI i Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II. Odpowiedni do zastosowania w pojazdach z silnikami zasilanymi CNG oraz LNG

Olej silnikowy
Opis
Producent Orlen Oil
Pojemność 20 L
klasa lepkości SAE 10W­-40
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 14,5 mm2/s
wskaźnik lepkości 154
temperatura zapłonu 240 °C
temperatura płynięcia ­-30 °C
liczba zasadowa TBN 10 mg KOH/g
popiół siarczanowy 0,94 %
odparowalność wg Noack'a 8 % (m/m)
Aprobaty MB­Approval 228.51 Volvo VDS­3 Renault RVI RLD­2 Mack EO­N, MTU Type 3.1, Deutz DQC­IV­18 LA, This product meets Cummins Eng. Std. CES20076/77
Spełnia wymagania MAN M3477 MAN 3271­1 DAF JASO DH­2 Caterpillar ECF 1a Deutz DQC TTCD Renault RXD/RGD MAZ
To Top